cik huda
about stuffs home


Haru-haru!!
Sunday 17 November 2013 | 11/17/2013 06:12:00 pm | 0 comments

Haru-haru sokay bukan hari-hari hahaha..kalo korang nk tau kan!haru-haru ni ialah lagu korea yang dinyanyikan oleh big bang!! huda xlah suka sangat dengan lagu haru2 tapi video clip dia super awesome aa!!...sinopis lagu haru-haru tu

Pada asasnya , G- dragon dan gadis itu adalah teman lelaki dan teman wanita.
Pada awal MV , anda melihat gadis dan TOP bersama-sama, dan gadis itu memberikan cincin untuk TOP G- dragon berikan kepada beliau. [ cincin pasangan ]. Jadi, ia seolah-olah seperti teman wanita berpecah akal G- dragon dan pergi dengan TOP. Itulah sebabnya mengapa anda melihat perjuangan antara G- dragon  dan TOP di mana kedua-dua mereka melemparkan tumbukan ke arah satu sama lain.
Senario seterusnya ialah bahagian kereta di tempat letak kereta . Sekali lagi, anda akan melihat bahawa gadis dan TOP adalah di dalam kereta dan G- dragon gila dan kecewa bahawa gadis itu meninggalkan dia untuk bersama adalah kawan , TOP .

Selepas itu, anda akan melihat G- dragon menjadi gila dan membuang perkara-perkara di sekeliling, apabila di sisi lain anda melihat bahawa gadis itu kehilangan rambut. Yang bermaksud dia mempunyai penyakit.

Akhirnya, gadis itu adalah di hospital [Saya fikir dia mempunyai kanser. ] Dan akan mendapat pembedahan di mana dia boleh meninggal dunia secara aman. Walau bagaimanapun , G- dragon tidak tahu apa-apa tentang perkara ini manakala selebihnya daripada ahli-ahli Big Bang tidak. Ini termasuk TOP.

Sebab utama gadis itu berpecah dengan G- dragon adalah kerana dia tidak akan menjadi sedih dan kecewa apabila dia mati akibat penyakit itu, dan sebaliknya dia " bertindak" untuk bersama TOP supaya dia akan menjadi marah pada beliau dan tidak akan kecewa apabila dia meninggal dunia.

Seperti yang anda lihat dalam MV , anda lihat Taeyang memanggil G- dragon mungkin memberitahunya sambil cerita, dan anda melihat G- dragon berjalan ke hospital. Beliau melihat TOP, TOP dan berkata, " [ masukkan nama gadis ] tersayang anda banyak, maaf kerana berbohong kepada anda. " Tetapi, pada akhirnya dia tidak berjaya. Gadis itu meninggal dunia apabila dia tiba. T___T

sedih kan hurmm :'( ...huda ada gambar haru-haru iaitu gambar pompuan tu and g dragon sekali is very2 cute!!





setakat ni ade gambar ni jelah!!mesti korang nk tengok video dia bukan??meh2 tengok meh